Ledenvergadering 12 juli 2012

De 2012-editie van de Algemene Leden Vergadering vond wederom plaats op de Fronik-boerderij en werd bijgewoond door een vijftigtal verenigingsleden. Een aantal geïnteresseerde bewoners heeft zich voorafgaand aan de vergadering aangemeld als nieuw lid.

Gino Keij is afgetreden en de vacante functie van bestuurslid is, met goedkeuring van de aanwezige leden, per direct ingevuld door Henry de Leeuw. Het bestuur bedankt Gino voor zijn inzet en vertrouwt op de toezegging dat hij zich als buurtbewoners blijft inzetten voor de kernwaarden van de BV WSTZNRDK . We zijn zeer blij met de toetreding van Henry de Leeuw die beschikt over specifieke kennis en ervaring op het gebied van gemeente-beleid en -politiek.

De vergadering verliep in een zeer prettige sfeer.  Meerdere aanwezigen hebben zich over veel onderwerpen kritisch laten horen en vooral de inzet en acties van het bestuur werden benoemd en geroemd. Een aantal leden heeft zich bereid getoond om deel te nemen in één of meerdere specifieke werkgroepen die de komende tijd zullen worden gevormd.

0 reacties

Een reactie versturen